ČERVENOHRÁDECKÁ 7/279
312 00 PLZEŇ - ČERVENÝ HRÁDEK
Jsme přímí výrobci vjezdových bran a v průběhu 16 let výroby vjezdových systémů jsem opostupně na základě zkušeností dospěli k současnému stupni kvality výroby, kdy již používáme pouze systémy pojezdů, vynášecí profily a ostatní komponenty od renomované společnosti ve špičkové kvalitě s garancí dlouhodobé životnosti.
Pro vjezdové brány standardně dodáváme pohonné jednotky firmy BFT.
Podle přání zákazníka mohou být brány opatřeny základní, nebo vysoce kvalitní práškovou metodou nanášenou barvou, jejíž výhodou je harmonické barevné sladění s plotovou výplní. Další možnosti povrchové úpravy je žárové zinkování konstrukce. Dřevěnou výplň si většinou zákazník zajišťuje sám, aby byla shodná s plotovou výplní.
Kromě níže uvedených základních typů, firma dle požadavků zákazníka a
především podmínek stavy, vyrábí i brány atypické - s integrovanou
brankou, teleskopické atd.
Brána do strany posuvná plovoucí
Brána je vyrobena z obvodového ocelového profilu s jäklovými výztuhami. Na šířku je prodloužena cca o 1/3 m z důvodu uložení prány na pojezdové vozíky, které jsou instalovány mimo vjezd na zabetonovaném I-profilu. Vozíky jezdí v C-profilu montovaném na spodku brány. Horní vedení zajišťuje nylonová kladka. K bráně je dále dodáván dojezdový doraz, kolečko a nájezd na odlehčení brány v zavřené poloze.
Je dodávána k zavbetonování před osazením brány. Jedná se o sloupek
svislého držení brány v povrchové úpravě dle konstrukce brány a dále o
I-profil pro předbetonování pro ukotvení vynesení brány a uchycení
desky elektropohonu.
Brána do strany posuvná pojezdová
Brána
je vyrobena z obvodového ocelového profilu s jäklovými výztuhami. Na
šířku je prodloužena cca o 0,5 m, aby mohl být pohon montován mimo
vjezd. Spodní litinová pojezdová kolečka, která jsou uložena na
kuličkových ložiscích, jezdí po ocelovém profilu zabetonovaném do země.
Horní vedení zajišťuje nylonová kladka.
Pojezdová brána se vyznačuje 100% spolehlivostí a takřka nulovým nárokem na údržbu. Její nevýhodou je ocelový profil, ve většině případů otočný úhelník, který je na betonovém podkladu v prostoru vjezdu a ve stejné délce i za ním. Je nutný vodorovný terén.
Je dodávána k zabeotonování před osazením brány. Jedná se o sloupek
svislého držení brány v povrchové úpravě dle brány a I-profil pro
předbetonování pod pojezdobý profil.
Jedno nebo dvoukřídlá brána
Křídla jsou vyrobena z jäklové konstrukce s ocelovými výztuhami, které slouží zároveň pro uchycení motorů. Osazují se na sloupky oplocení pomocí speciálních pantů s proměnlivou osou otáčení, což umožňuje vyrovnání křídel po nárazu nebo pohybu plotu, např. v zimních měsících. K bráně jsou dále dodávány klapačka, dorazy a těsnění. Bránu lze ovládat ručně nebo automaticky pomocí pohonů firmy BFT.
Ke všem druhům bran dodáváme i další příslušenství ve shodné barvě s
bránou, jako jsou branky, popelnicové nosníky, nosné sloupky (na
fotobuňky, čtecí zařízení, ...), plotové rýgle, atd.
Teleskopická pojezdová brána
Je
technologicky a materiálově velmi náročná záležitost, což se nepříznivě
promítne do ceny díla, proto je nutné takovou variantu dobře uvážit.
Jsme jedna z mála firem, která Vám může tuto alternativu nabídnout z
důvodu již zmíněné náročnosti a podmínky naprosté přesnosti výroby.
Námi nabízený výrobek má nízký nárok na údržbu to znamená, že nutnost
neustálého mazání pohyblivých částí naprosto odpadá.
Je nutno podotkout, že dva nebo tři stupně teleskopické brány budou pojíždět po pojezdovém profilu, který je kotven na zabetonovaný I-profil, jehož jedna z podstav je s úrovní terénu.
Automatický otvírač je klasický jako u bran nesených nebo pojezdových.